Valborg.


Svensk valborgsmässoafton i en skogidyll.
Ja, på med den rutiga skjortan!
Lumberjack fest igen :)

Helt underbart med tre lediga dagar.
Vägrade jobba lördan, för det är min lediga dag.
Nån gång måste man sätta ner foten.
Plus att jag har vart sjuk sen i tisdags,
men ändå jobbat.
Vi har ju ingen extra.
vad ska man göra.
Men lördagen var min heliga dag.
Den lediga lördagen som fick mig att
orka hela veckan med öm hals och snorig näsa.
Inte så mysigt att få hostattacker inför kunderna.
Men hey, det är inte min butik.

Bildbomb från helgen.





Nu ska jag njuta av min lediga dag,
eller först jag ska slänga in en tvätt och diska.
Men sen ska jag träffa Elin för ett besök till Botaniska Trädgården.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0