Min lediga dag.

I fredags kom Markus & Sophia hit.
Vi kolla på 'På spåret' och spela ALIAS.
Ett glas vin, blev två...och tre....
Klockan hann bli halv två.
Och då runda vi av kvällen.
Roligaste kvällen på väldigt länge.

Upp och jobba på lördan.
Seg start men sen drog det igång
och va kö i hela butiken.
Det är kul, tiden går fort.
Unna mig en pizza efter jobbet.
Dog lite i soffan och sen var det dags
för häng hos Matilda.

Mat, trevligt sällskap och sen Pustervik.
Soulkväll, väldigt trevligt.
Men Daniel är inte personen som dansar,
och det är resten av de vi va med.
Så vi gick till Burger King, köpte mat
och tog en taxi hem.

Vakna sent idag, kände att jag behövde
ta igen lite sömn.

Jag har väldigt bra nyheter om boende-historian.
Men den är lite hemlig.
Men det kommer bli så sjukt bra!

En liten uppdatering.
Nu ska jag fortsätta av min lediga dag.
Och kolla resor till Linköping till helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0