Tillbaka igen.

Efter en helg hemma i Nyköping.
Har tagit ett sista farväl av min fina farfar.
Men kommer aldrig glömma alla fina minnen.
Dom håller jag kvar vid, nära mitt hjärta.

Har satt upp nya gardiner i vardagsrummet,
jag tycker att det blev mycket finare.
Daniel har ingen kommentar, ingen positiv iallafall.
Men man får kompromissa helt enkelt.
Va hemma hos Daniels bror, som flyttat från
en etta till en tvåa. En riktig kill-lägenhet.
Vad är det med killar att gilla rött?
Väldigt fräsch och fin lägenhet för övrigt.

Dags att jobba igen imorgon,
känner mig laddad faktiskt.
Har blivit frisk nu under helgen.
Så mycket roligare att jobba då.

Pratade med Rebecca häromdan.
Skype kan va bland det bästa
nån har kommit på.
Hon sitter i San Diego,
och jag i Göteborg.
Prata bort en timma.
Helt gratis.
Plus att vi såg varann.
Helt otroligt bra.
Fick en rundvisning av lghten,
och såg utsikten mit havet.
Hon har det bra hon.

Nu ska vi mysa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0