Dålig uppdatering.

Jag vet att jag inte är världsbäst på att uppdatera.

Har inte riktigt haft någon lust,

inte haft så mycket att säga egentligen kanske.

Dagarna bara flyter på,

sjukt att det är jul snart.

Vad ska man önska sig?

Vad ska man köpa förjulklappar?

 

Jobbet går bra, personalfesten i lördags

var mycket lyckad.

Det blev många fina bilder,

så det blir bra :)

Har jobbat heltid lite mer än en månad,

första heltidslönen kommer nästa vecka :)

Har fått börja göra beställningar,

och får lära mig mer och mer om butiken.

Så det känns verkligen hur bra som helst.

Vi håller på att starta igång webshopen och en blogg

har vi även gjort för butiken (som är mitt ansvar) :)

 

Skatteåterbäringen från Norge,

ska sitta på mitt norska konto idag.

Men har ingen internetbank till mitt

norska konto, så kan inte kolla det.

Har inte fått nåt brev med posten heller.

Men förhoppningvis har jag fått den.

Planerar ett besök till Oslo i november :)

 

Ja, allt är bra.

Fotograf:Eva

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror jag gav dig en tom kommentar nyss.

Försöker igen.

Himla fin bild på dig hörru!

Å kom ihåg att hojta när du är i Oslo!

Kram

2010-10-20 @ 21:43:59
URL: http://vaskera.blogg.se/
Postat av: FP

Hej, "Nice picture" kul att läsa att det går bra för dig, roligt detta med bloggen o att du får ansvaret. Det är bara o ligga i så brukar det lösa sig, eller hur!!



Kram o Puss

//FP

2010-10-20 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0