Fyra dagar.

Onsdag, torsdag, fredag, lördag.

Packade ner ganska mycket i går,
har lyckats komma upp i fem (!) väskor (stora)
med kläder. Och det är med vemod jag erkänner
att jag fortfarande inte har packat ner alla kläder.

Packade även ner lite annat smått och gott,
så nu börjar det synas att vi ska flytta.

Jag känner dock lite sorg i mitt hjärta,
många fina människor vi lämnar nu när vi
tar vårt pick och pack till Göteborg.
Jag hoppas man är duktig på att hålla kontakten,
iallafall något sådär.

Jag längatr lite efter min mamma och pappa.
Ska bli mysigt att få tre dagar med dom snart.

Igår var en helvetes dag på jobbet,
idag finns inget att göra.
Men det klagar jag inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0