Vi smider planer.

Denna plan har stor möjlighet att gå i lås.
Och jag gillar det.

Afterwork i går med jobbet, mycket öl blev det.
Fick en över mig tio minuter efter jag kom dit.
Blöt blev jag men, no problemas.
No hard feelings.
Va "vuxen" och gick hem vid ett.
Eftersom jag skulle upp och ta bussen till
Göteborg idag 07.25. Höll på att snooza bort bussen.
Men vakna till och insåg att det va tjugo minuter
tills bussen skulle gå. Då fick jag lite panik.
Hann, och sov hela vägen.
Nu ska vi till Daniels pappa, kolla hockey tydligen.
Hurreeeeey! eh.
Men bara att göra det.

Jag ska fixa mitt hår, har pratat om det länge nu.
Så nu är det dags att slå slag i saken.

I onsdags låg jag under nålen igen.
hela underarmen är nu täckt.
Bara lite kvar, sen har jag min sleeve.
Lovar inga bilder, men ska jobba på det.
När svullnaden har gåttner och den har läkt,
så kanske jag har lyckats hitta min kameraladdare.

Idag känner jag mig som en tonåring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0