Tar bussen till Göteborg.

Karro Va här förra helgen och det var mer än kul!
Får absolut göra om det till sommaren :)
Och så ska jag ta en sväng till Stockholm också.

Går en halvtimma tidigare från jobbet idag,
ska med bussen till Göteborg 16.30.
Spela fia med knuff och dricka whiskey tydligen.
Passar nog på whiskeyn, en vit helg vore nåt.
Shoppa, det ska vi göra. Svenska kronan
är tydligen sämst nu, så då "sparar" vi massor.

Skrev på kontraktet på jobbet idag, så nu är man fast.
Lite högre klirr i kassan och så ska jag tydligen
få byta lite arbetsuppgifter. Jag bara nickar och säger ja.
För vi ska jag va kvar här nu över sommaren.
Man är ju två i ett förhållande, och då måste man komma
fram till gemensamma lösningar. Spara mer pengar.
Sen vill Daniel ha en anledningen till att flytta till Göteborg.
Jag tycker att flytta från Oslo är en ypperlig anledning till
att flytta till Göteborg. Men det ska tydligen va t ex studera
som anledning. Och ingen av oss vet ju vad vi vill plugga.
Så frågan är ju när vi kommer till Göteborg.
Jag vägrar va kvar här en höst/vinter till.
Det finns bara inte.
Så vi får helt enkelt komma fram till en anledning.

Nästa helg kommer jag hem till Nyköping! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nästa helg? som i typ 13-14 eller vad det kan va? För då är jag hemma också. Har dock massor att plugga men en fika och lite snack kanske?

Pussar

2010-03-09 @ 17:12:50
Postat av: jenny

Ja som i den 12-14 mars. Kommer hem frekväll och åker tillbaka sönkväll. Så en fika tycker jag vi borde klämma in. Daniel är med, men det gör ju ingenting :) Puss.

2010-03-10 @ 08:17:24
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det gör inte det minsta! Btw, skippa inte vinterjackan. Jag åkte tåg i 4h med 13gr i kupén. Tyckte jag var stenhård som satt där i kofta och inte frös ihjäl. Dock tror jag mitt immunförsvar frös ihjäl någonstans under resan för fan vad jag har ont i halsen nu. sjuuukt segt!

2010-03-11 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0