Somna inte förens fyra.

Kunde inte somna igår, och det är så förbannat irriterande.
Försökte, men det gick inte.
Men konstigt nog var jag inte trött idag.
Nästan tvärtom faktiskt.
Har vart seg alla andra dagar,
men idag har jag vart på hugget.
Lugnt på provjobbet, så hann med att göra annat.
Som att skylta om, lära känna chefen, och va mer
koncentrerad på kunderna.
Har vart en bra dag.

Nu är Daniel iväg och kastar frisbeegolf,
och jag borde egentligen gå ner och sätta
på en tvätt. Men orkar nog inte det, än.

Quiz på Notting Hill idag.
Men det kanske inte blir nåt.
En kompis har grilltillställning,
ocg det skulle va så sjukt kul.
Men har så mycket att ordna med.

Snart är det midsommar,
och ännu bättre:
Snart är det midsommardan.
Då får jag träffa massa kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0