Tvåtusen och tio.

När började åren gå så fort?

Nyår var mycket lyckat.
Va med vänner, och vi såg fyrverkerier.
Sen åkte hälften in till Oslo för att söka lyckan.
Festen blev inte lugnare.
Men mer än halva gruppen som var kvar däckade.
Så vi tog en taxi hem.

Jag firade inte in det nya året i en fluffig nyårsklänning,
men jag hade skyhöga klackar.

Dagen efter, första dagen på det nya året var kall.
Vi va mest inne i lägenheten. Kollade på film.
Åt pizza och jag är lyckligt, för jag är kär.

Nu har Daniel åkt till Göteborg,
ska på en spelning ikväll.
Han kommer hem i morgon,
men jag saknar honom.
11 dagar i från honom,
och sen får vi två dagar.
Det känns i hjärtat.
Men han kommer tillbaka i morgon.
Så vafan jenny, ryck upp dig.

Nu borde jag städa lägenheten,
men jag känner inte för det.
Så jag kommer nog dra på ett (flera)
avsnitt av Private Practice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0