Hemmalagad pizza.

Det blir gott.
Är ute i Ensjö.
Pontus sista dag.
Linnéa har två veckor kvar.
Så hennes hinner jag umgås mycket med.
Sen drar de i väg, på resande fot i minst 8 månader.
Det är fusk, å andra sidan är det inte direkt det jag vill.
Men man kan ju inte låta bli att bli avundssjuk för att de
ska åka till värmen. Men kanske för en 3 fyra veckor,
det skulle räcka liksom. Sen kan jag nöjd komma
tillbaka till hemmet. Det börjar bli lite mildare
nu. Man kan liksom gå utanför dörren utan
att frysa ända in i benmärgen. Dagen på
jobbet har gått otroligt sakta. Vid halv
elva kändes det som klockan va två.
Det är inte bra, Nu ska vi dega ut
degen sen ska vi sätta på en film.
Mysig onsdag helt enkelt.

Har inget internet hemma, det finns ibland.
Vissa dagar har man tur. Sen försvinner det
igen i några dagar. Kan hoppas att det har
kommit tillbaka idag, eller i morgon iallafall.

Det är inte alls långt kvar nu tills mina fina vänner kommer och hälsar på :)


Kommentarer
Postat av: josefin

vad är det för jobb du har hamnat på nu? och den där fikan, kanske nästa vecka?

2010-01-20 @ 08:19:48
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0