Måndag eller lördag?

Kom hem i går efter jobbet, och det kændes verkligen som fredag.
Va pigg och ville inte alls gå och lægga mig tidigt før att jobba dan efter.
Kolla film, Definitly maybe. Bra faktiskt. Lite seg. Men den sluta som jag ville.

Har upplæring med en ny kille idag, det suger.
Før jag ær trøtt och jag vill bara sætta in
ipoden och inte prata med nån.
Men det ær bara att bita ihop.
Før det ær bara jag som kan testa
den boxen jag lær honom att testa.

Ikvæll ska jag hem direkt efter jobbet.
Det kænns næstan lite lyx.
Sen ska vi ut till Ensjø.
Uppdraget førra veckan va tema Kyrkogård.
Men eftersom jag jobba øver hela veckan.
Så blir det ett nytt uppdrag denna veckan.
Och det ska vi fixa ikvæll.




Kommentarer
Postat av: J

Kan du inte förklara lite närmre vad du gör på ditt jobb? Förstår verkligen inte alls...:(

Ha det bra!

Kram

2010-02-08 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0