In på andra passet.

Børjar lugn, finns inga pallar att testa.
Så de måste hæmtas från lagret,
och førhoppningsvis tar det lång tid.

Daniel va och tatuera sig idag,
så nu ær alla linjerna på brøstet klara.
Jag blev ju tvungen att avboka min tid
jag hade i tisdags, eftersom jag inte fått
nån løn æn. Men tiderna kommer bara
bli bættre hædanefter. Februari-lønen
blir dubbel och mars-lønen kommer
øvertiden som jag jobbar nu. Fint!
Så nu nær jag fått løn, den 15.
Då ska jag fortsætta på armen.

Helgen blir vældigt lugn, ær lite trøtt.
Plus att jag jobbar morgon på lør
och kvæll på søndag. Så det blir bara vila.

Om bara en vecka har jag mina allra bæsta vænner hær.
Længtar så jag spricker! Inga familjer i vægen,
bara varandra 24 h om dygnet hela helgen!
Kommer bli en himla massa prat och mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0