Den här helgen.

Fredag, dog i soffan.
Kände mig sjuk.
Men det var nog bara pga alltför
lite sömn och för mycket jobb.
Spela tv-spel hela kvällen.
Daniel va ute och svira med
några kompisar från Österrike-
säsongerna. Så va helt ensam.

Lördag, jobb.
Försov mog och kom för sent
två timmar. Hade ställt klockan.
Men hade ställt den fel. Rackarns.
På kvällen blev det några öl
med Anders, Daniels arbetskompis
och några av hans vänner.
När musiken höjdes och pratet
blev mer skrik. Då gick jag hem.
Såg The Proposal den var bra.

Söndag, sov till halv ett.
Åt frukost och börja kolla
Beerfest, skitdålig film.
Så det gjorde inte så mycket
att jag va tvungen att gå till
jobbet mitt i filmen.
Nu har jag snart jobbat klart
för idag. Så snart är denna
helvetes-vecka officiellt över!

Helgen har alltså inte vart nå speciell.
Men nästa helg däremot kommer bli
alldeles, alldeles underbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0