Jag saknar ett liv.

Värdelöst här.
Jag saknar mina vänner.
Saknar att ha nåt att göra.
Kan inte bara sitta och le,
när saker känns astråkiga.
Det blir bättre, ja det blir det säkert.
Men NÄR då?
Värdelöst.

Vill hem till min familj nu, till mina vänner.
Behöver bara vara, känna att jag faktiskt har vänner.
Det är en dålig dag idag.

Men på jobbet går det bra.
Dagarna går fort,
och jag blir bättre och bättre på kaffet.
Första jag gjorde idag blev klockren.
Va ju tillochmed tvungen att lägga upp en bild :)
Så det är ju bra.
Chefen ska på semester nästa vecka,
så då kommer jag få mer ansvar.
Det känns inte som några problem.
Men hon måste ta tag i att lära mig om
alla kaffemaskiner, bönor och kvarnar.
För där är jag lost.
Förhoppningsvis löser det sig till nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Linda C

KOM HEM TILL OSS !!!

2010-08-04 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0