Life of a redhead.


Här en en liten sneak-peak iallafall.
Jag börjar vänja mig, men ska lägga i en toning snart igen.
Det bleknar fort, och det kommer nog sätta sig bättre denna gång.

Nu är det bara tre veckor kvar i detta land.
Underbar känsla att lämna oslo, och att livet blir på riktigt igen.

Ska ta med kartonger från jobbet idag,
och svänga förbi Classe och köpa bubbelplast :)

Helgen bestod av mycket öl.
Afterwork på fredan med öl.
Och öl med vänner på lördan.
Va med Daniel på studion också,
han har kommit en bit så sitt chestpiece nu,
men än är det en bit kvar.
Kommer va sjukt snygg när den är klar, med färg.
Blir ju sugen på att bli klar med min sleeve.
Men vet ju inte hur det ser ut med pengar
den närmsta framtiden.
Så det blir till att hålla i de jag har.

Jaha, lunchen slut.


Kommentarer
Postat av: Lina

åh, va fint! Saknar dig!

2010-04-21 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0