Uppe med tuppen.

Bara för att jag tog en runda på Tellus i lördags,
betyder inte det att jag sover hela dagen efter.
Vaknade 08.02 och kände; dags att gå upp då.
Så hade ätit frukost, packat allt jag skulle
ha med tillbaka till oslo innan klockan är ens var
tio. Det är bra jobbat.
Tur var det också, för precis efter det kollade jag
när det gick nån buss/tåg tillbaka.
12.15 gick det som passade bäst, alla tåg var fulla
så det blev buss i åtta timmar. Gick väl rätt så ok.
Men fan aldrig mer buss. Jag mår illa.

Så nu sitter jag i vår lägenhet i Oslo igen,
har stuvat in alla kläder och haft en god natts sömn.
Det kryper in mina inredningsfingrar.
Tänk om vi hade fått till det med allt denna helg och
hade haft alla things här nu i lägenheten.
Det hade varit så fint, jag kan inte bärga mig!
Förmodligen åker vi första helgen i oktober till
Nyköping och hämtar sakerna.
Vår lägenhet kommer bli den finaste i hela Oslo!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, borsta tänderna sen ska jag gå och handla.

Börjar 13 idag, och har redan ont i magen. Är det rätt?


Kommentarer
Postat av: Wiig

du är precis som mig, så fort nånting inte känns riktigt rätt (jobb) får jag ont i magen! kan man hitta ett jobb där man aldrig har ont i magen när man går till? som är utvecklande och ger en positiv energi? det är frågan.



Kul att ha dig hemma, om så bara en kortis. Puss!

2009-09-14 @ 11:49:13
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0