Alltså...jag vet inte.

Har fått noja för Entourage.

Sov alldeles för lite i natt, och i går hade jag en dröm;
Jag hade en sjukdom och va tvungen att opereras.
Jag hade 12 spindlar i mina öron och efter operationen
så skulle jag höra bättre. En kröp ut självmant.
Tur att jag vaknade.

Jag ska jobba på lördag, det är inte nådigt.
Jag borde få vara ledig. Det är inte meningen
att man ska jobba sex dagar i veckan.
Ska man jobba på lördagen borde man
åtminstonde få en ledig dag i veckan.
Man funkar inte annars, jag har inget liv.

Körde ett spinningpass på mitt jobb idag,
instruktören sög och jag ville därifrån
efter åtta minuter. Det var en pina.
Va tvungen att stirra ner i golvet hela
passet för att inte döda henne blicken.
Hade räknat med sprudlande endorfiner,
men blev inte ens svettig.
Hur blev det lagligt inte leverera ett bra
spinningpass? Dagens STORA fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0