Winnerbäck!

Nästa torsdag ska jag och Carran på Winnerbäck,
han kommer och gästar Oslo och då tar vi givetsvis
tillfället i akt och låter oss svepas bort till hans ljuva toner.

Seg dag på jobbet idag, det är grått ute och kunderna är sura.
Men nu är det bara två timmar kvar sen ska jag till Elixia och
köra en styrkepass. Räknar med träningsvärk i morgon.

Ikväll borde jag ta tag i kaoset hemma, fattar inte hur det kan bli så stökigt!?
Tror vi har nån demon eller nåt slags spöke som stökar ner.
Men antagligen kommer jag inte alls städa, utan hänga med Linn :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska också på Winnerbäck snart! han ska nämligen gästa Ume med !=) ska bli skoj!

Saknar dig bästa J !!! Och saknaden gör sig påminnd var dag ! LOVE YOU!

2009-11-03 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0