This weekend

Lördagen vaknade jag 13.10 av att Daniel väckte mig och sa:
Älskling det är nog dags att vakna nu.
Hade legat uppe och kollat på HELA säsong fem
av Weeds till halv fyra.
Så det hade sin förklaring.
Vi köpte sushi och sen på kvällen kom Carro.
Vi gick till Ringes bio och mötte upp Linn och Nina.
Bions dag i Oslo = Halva priset och en gratis chokladbit.
Väldigt trevligt.
Filmen var bra, men inte dödsbra.
Hoppade mycket fram och tillbaka, och sånt blir jag less på.
Efter bion försökte vi få tag på Marleny för en avtalad förfest.
Inte lycka där, så vi gick hem till mig och drack öl.
Bello kom förbi en sväng men gick hem när vi gick till Qadiz.
Träffade alla vänner, sjukt kul att träffa alla.
Men blev en tidigt kväll.
Kom hem och det var ingen hemma.
Daniel var ute i Ensjö och sista t-banan hade gått,
så han skulle cykla i kylan och regnet.



Idag vakna vi också sent, halv två.
Jag tror jag lider av sömnbrist,
och tar igen det på helgerna.
Har myst hemma hela dagen.
Ätit tacos och nu ska vi hyra en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0