I've got pain.

I båda mina armar.
Svullnaden har lagt sig lite på den nytatuerade armen.
Men vänster armen fick sig en lite spruta idag,
och det börjar kännas nu.
Är varmt och är svullen där de attackerade med sprutan.
Hoppas innerligt att jag inte får nån feber eller läskiga biverkningar.
Nu är jag iallafall skyddad mot the svineflue. Det känns bra.

Helgen har varit så mysigt.
Har träffat Sandra.
Handlat en ny skjorta.
Druckit öl på fik@.
Ätit tacopaj hos syrran.
Imponerats av Hugo, för han är så smart.
Skvallrat en hel kväll med Maria.
Vart en sväng på Tellus, insåg att jag är gammal.
Träffat mormor och morfor.
Kollat på tv.
blivit ompysslad av mamma.

Jag har inte:
Träffat Rebecca.
Och inte Linda.
Och inte Åsa.
Det saknas.
I jul, mina vänner, då är vi alla återförenade.

Nu ska jag mysa sista kvällen med mamma och pappa.
Imorgonbitti går flyget tillbaka till Oslo.
Jag saknar Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0