Huh?

Vissa människor är en egen sort,
har så sjukt svårt för högljudda människor som kräver uppmärksamhet.

Fick idag veta att jag kommer fortsätta jobba här efter nyår också.
Det känns hur bra som helst!
Fortfarande lite oklart hur det blir med jobb i mellandagarna.
Förhoppningsvis blir det inget, då kan jag va hemma länge! :)
Har iallafall bokat biljetten hem till jul, blir den 19 dec.
Sen beror det som sagt på jobb och hur/var det nya året ska firas in,
så hembiljetten är fortfarande inte bokad.
Så pepp att få träffa alla samlade! :)
Åsa, Linda, Rebecca och Sandy :)

Ikväll ska jag träffa Linn :) En fika och så ska jag visa henne
ett par stövlar som jag evetuellt funderar på att köpa.
Vill bara ha en second oppinion.

Lunchen snart slut, så ska ta tag i denna eftermiddag.
Förhoppningsvis får jag lite lister att ringa på också.
Annars kommer det bli en lååång eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Karro

en sväng förbi sthlm då?? blinkar väldans sött med ögonen

2009-11-11 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0