Girls Girls Girls.

Mötte upp Linn efter jobbet, fika på Bugge's.
Joinade gjorde även Josse, Maria, Nina och Maria.
En kaffe och sjoklade kaka senare gick vi hem
till Maria & Fiffi. Kolla in nya placet. Väldans fint.
Fruktstund och bilder från deras tågluff i europa,
och efter det gick vi till Oslo City.
Jag skulle inte shoppa. Det gick inte bra,
eller väldigt bra. Beror på hur man ser det.
Men blev inget dyrt besök.
Nödvändiga saker som lite smink.
Typ första gången jag köper nåt som inte är mat,
sen innan jag flytta hit. Jag är Duktig.

Väldigt mysig fredagseftermiddag.
Jag har gjort tjejsaker:
Skvallrat och shoppat.
och Daniel gör killsaker:
Dricker öl
.

Nu är jag hemma i en kall lägenhet,
hittar bara min ena duntoffel.
Vilket gör det ännu kallare.
Daniels ord gör mig påmind:
'Disken diskar sig inte själv'.
Okej, han försökte va fräck inför
sina polare men det tar ändå inte
bort faktumet att han faktiskt har rätt.
Jag kanske borde.

Maria sa, innan vi kom hem till dom,
att det inte var städat.
Det låg inte en endaste sak framme.
Hur mena hon då?
Tur att det inte var till oss vi gick.
För här är INTE städat.
Saker bara sprider sig överallt,
vet inte ens hur det går till.
Helt plötslig bara de ligger där.
Överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0