Wolverine.


Det blev inte The Reader, vi hade misstagit lite på tiden..
Efter sten, sax och påse mellan Wolverine och slumdog millionaire
blev det Wolverine till Lindas lycka. Hon fick dreggla till
Hugh Jackman i 1 timme och 47 minuter. Linda va i himmelriket!
Måste ändå sänka min gard och erkänna att den föll mig i smaken.
Är inget fan av såna filmer, men den va helt klart värd att se.

Nu är vi sjukt slitna och har däckat i Lindas soffa.
Laddar på en dag på stan i morgon.
Det ryktas om att spenderarbrallorna åker på imorgon...

Väldigt mysigt att va här, se hur Linda har det och träffa alla hennes vänner.

Det börjar rycka i mina oslo-nerver, oslo på sommaren är ju trots allt oslagbar.
Men egentligen vad ska jag göra där?

Nu är det dags för bingen, sov gott!
/ jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0