Tillägnat Rebecca.


En välbehövd kväll med Rebecca
Kom hem till mig och visade stolt upp sina nyinköpta fynd
från Intersports Rea. Träningskläder till reducerade priser,
jag gillar't och jag måste dit!
Tog en sväng till Hemköp och köpte
lösviktsgodis. Fredagen till ära.
Jag har rent samvete, då jag minsann
tränat på flitigt hela veckan.
Idag är första vilodagen denna vecka.
Välbehövd, göder musklerna med socker.
Finns eventuellt bättre vägar att gå följa,
men just idag kändes det helt rätt.
Kolla gamla bilder
och alla fina minnen känns purfärska.
Bjuder på en liten bildkavalkad.


Vi jobbar på fler minnen
:)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

MASSA fler :-)

2009-05-24 @ 16:27:47
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0