Second base.


Galet mycket vill jag det.
På tisdag gäller det.

Äntligen hemma, dagen har ändå gått relativt fort.
Tvingades äta en smörbulle, okej blivit inte bokstavligen
tvingad men den skrek: ÄT MIG! Så jag var ju tvungen, typ.
Den va inte ens speciellt god.

Hamna såklart i samma vagn som en damp/adhd unge i tåget hem.
Han sprang i mittgången och oade, rev ned 'pappersdukarna' från sätena
och lekte att han va superman. Mamman hade noll kontroll.
Hon fick typ bryt om vartannat. Hoppas då innerligen att jag inte får en
överenergis unge som inte lyssnar, det skulle jag aldrig klara.

m & p är på Ullared, pappa har köpt en grill till mig,
och en tröja som bara var såå jenny.
Pappa är världens snällaste.

Nu har jag ätit tortellini, sista-dagarna-i-månaden-mat.
Helt ärligt så fattar jag inte vem som stjäl mina pengar,
jag shoppar inte ens speciellt mycket längre. Det är
strama tyglar men lik förbannat ekar det tomt på kontot.
Hur går det ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0