Regnig söndag.



Idag är tydligen bestämt att det ska regna.
Är väl mysigt..om man inte är singel.

Har käkat frukost, så nu laddar jag för ett träningspass.

I går va jag och fika med Sandy, Hellmans såklart.
Sandy beställde den sedvanliga kladdkakan,
jag lyxa till det med en knäck cookie.

Det är 1½ månad till midsommar, det känns ju bara helt sjukt.
Det var ju nyss julafton! Okej inte nyss kanske, men inte alltför
längesen ändå. Planerna för midsommar har blivit fler, så vi
får väl se vad som händer :) Vill i vilket fall som helst ha en
bestämd plan detta år. Det ska banne mig bli en riktig midsommar!

Jag hade ju bestämt att jag skulle tvätta i helgen,
en litet miss bara..jag hade inte bokat.
Det finns väl alltid tid.
Tji fick jag, fullbokat helgen! Tvätt-tid på onsdag!
Hur ska jag klara mig utan att tvätta?!
Önskar jag hade lite mer framförhållning...

Kommentarer
Postat av: Karolina

haha, då är vi två utan kläder!

2009-05-10 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0