pump it up!


Fräsch efter ett svettigt pass i gymmet.
Blev ben och mage idag.
Riktig pump i musklerna så det va bara att köra.
Kommer antagligen inte kunna gå i morgon,
men ska man va fin får man lida pin.
No pain, No gain!
Ska jag spänna mina skinkor när jag
går på stranden ska den fan inte hänga.
Det ska vara riktiga muskler.
Jag är så att säga back on track.

Kvällen är helt oplanerad,
men måste erkänna jag gillar't.
Maria har blind-date, så kanske
de svänger förbi och säger hej.
M & P skulle grilla, så kanske
glider dit vet inte. Känner inte för
några måsten, vill bara vara.
Blir ingen alkoholiaf , är jag inne
i en träningsperiod och då ska
jag minsann välja tillfällena för fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0