Peace.


60 minuter spinning check √
Underbart slut i hela kroppen.
Mitt första 60 min, mitt är ju 45 min..
Så la till två låtar i upplägget.
Fick inspiration, så ska knåpa ihop ett nytt 45 min :)
Nu dusch, tvätta håret ä n t l i g e n !
Jag är inte den som tvättar, fönar, plattar varje dag. orka.
Tänk om jag ändå passa i kort hår, och inte hade långt.
Vilket himmelrike! Så är nu inte fallet, så när jag
tvättar så är det bara att fixa att dona. That's why det inte
blir varje dag. Vilket faktiskt är bra, det sliter att tvätta det ofta.
Efter duschen ska jag laga lasagne, fixa lite matlådor till veckan.

Solen skiner, och det är klarblå himmel.
Någon som vill ta en runda till hamnen om nån timme?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0