Oslagbar.


Bättre finns det inte, Världens bästa Dappe.

Nu är det monday, cheap monday eftersom jag har en väldigt tight budget.
Men bara en vecka till lön, det känns tryggt. Plus att det är en chill-vecka.
Halvdag i morgon, halvdag onsdag, ledig torsdag och sen fredan då men
den räknas ju knappt. Jag hoppas för allt i världen att det går bra i morgon!
Det vore bättre än bäst.

Nu till det här ståndigt återkommande problemet, vad ska jag ha på mig?
Har kanske alldeles för mycket kläder?
Näh, impossible. Man kan aldrig få för mycket kläder, bara för få garderober.
Så det är mitt problem, med mina två garderober hittar jag inte bland mina kläder.

Nu måste jag ta tag i mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0