Mys med Mamma.


Välbehövt.

Har haft en sämre än sämst dag idag.
Är jag trött eller svårlärd?
Har aldrig haft svårt att lära mig,
men det bara kör fast!
Kugghjulet snurrar inte!
Känner: 'Phu, äntligen avklarat'
Sen nästa gång har allt försvunnit
ur min ärthjärna. Det är tomt.
Jag skyller det på för lite sömn.
Med rätt?

Somna så djupt på tåget, vakna i en snarkryckning typ.
Ren tur att jag vakna en minut innan nyköping.
Om inte hade jag svurit mig förbannad över att va i norrköping.

Åkte förbi mamma och prata över en kopp kaffe vid köksbordet.
Blev lite klokare och på mycket bättre humör.
Mamma är bra.

Kommentarer
Postat av: Mary

Mammor är toppen! jag hade deeptalk med min igår! :)

2009-05-08 @ 11:05:13
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0