Kronhallen med frk Wiig.


Stressa sista kvarten på jobbet,
så jag skulle hinna med 17.45.
The City på tåget hem, kärlek.
Hemma, svira om till svett-kläder
och knata ner till gymmet.
Hejhej Miranda & Julia.
Tufft pass, ben, axlar, mage.
Jag räknar med träningsvärk
imorgon. Väl hemma ringde
jag Maria, det resulterade i en
promenad. Svängde förbi
Kronhallen på vägen hem.

Nu laddar jag menatalt för
att ta mig till jobbet i morgon.
Fan. Det är ingen dans på
rosor, snarare spikar eller
häftstift kanske. Känns inte
kul att känns sig dålig, det
är inte min grej. Men har så
sjukt svårt att göra något bra
när jag inte är intresserad.
Har tappat den röda tråden.
Spårlöst försvinnen.
Don't know what to do,
not much to do.

Vill passa på att tacka mina
fina vänner för en sjukt
trevlig valborgshelg :)

Kommentarer
Postat av: sandy

du är fin:)

2009-05-04 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0