Ingen mer disk!


Idag iaf, helt rent!
Inte ett endaste glas att diska ens!
Det är äkta söndags-lycka!

Blev ingen träning, nån måtta får det ändå vara. tydligen.
Får väl se om det börjar rycka i träningsnerverna ikväll...
Tog tag i lägenheten ist, gick lös med ajax universal i
hela köket
. Så nu kommer lukta hela veckan, minst.
När jag var klar i köket attackerade jag garderoben,
som tydligen hade flyttat ut på mitt vardagsrumsgolv/soffan/sängen.
Nu är garderoben på plats, prydligt vikta högar.
Ska utmana mg själv med att försöka ha det så iaf en vecka.
Gjorde en kläder-jag-aldrig-använder-låda, som ska få flytta
ner i förrådet. Har jag inte saknat det om 1, nej förresten 2, månader.
Lite marginal måste man ju ha, hinna med att andas liksom.
Då åker det till röda korset, uff eller närmsta återvinningsstation.

Jag känner mig duktig.
Husligt duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0