En kväll med Wiig.


Kvällen börjar med ett telefonsamtal: Jag svänger av till Nyköping nu!
 Upphämtning vid dörren, en sväng till hamnen där det bjuds på kaffe
och tjatter. Efter går vrålåket hem till casa  maria 
där man bekvämt sjunker ner i soffan.
Häpnas över talangerna i Americas best dance crew (heter det så?) på MTV.
Wiig bjuder på jäst vin, sourcream & onion chips & dansuppvisning a la discodans.
Motion ner & upp för trappan, då nikotinsuget attackerar Wiig.
Framåt kvällen när magen börjar kurra bjuds på pangmiddag från hemköp,
pizza för 9.90:- st. Pizzan avnjuts till Bonde söker fru.
Jag tackar för mig, drar mig hemåt för i morgon är det jobb.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0