en kväll hos wiig.



Kom hem, sjukt besviken över min förlust på tåget.
Käka lite kyckling, snacka bort en haltvimme i mobilen.
Sen gick jag ner och träna bort all agg mot mig själv,
en sak är säker..hädanefter kommer jag kolla både
en och två gången innan jag går av tåget.
På sätet, under sätet. Inget mer vin ska gå till spillo!

Rosé och snack på trappen, chilinötter och en film.
Planen va en kväll i solen på min takterass sen en
öl i hamnen. Men eftersom solen gick och gömde
sig
och blåsten kom på besök så blev den en kväll
inne. Tur var väl det för senare på kvällen kom regnet.
Lugn och skön fredag med massa skvaller!
Sjukt glad att jag träffat Maria, it's a match made in heaven.

Nu ska jag sussa, och  ä n t l i g e n få sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0