Chill i eftermiddagssolen.


Blir nästan inte bättre än såhär en lördagseftermiddag i mitten av maj.
Min bänk som jag tidigare hade i badrummet, när jag bodde i lägenheten på
Ringvägen, får inte plats i mitt lilla badrum nu. Så kom på denna supersmarta
idé. En liten myshörna i ena delen av min takterass. Mycker trevligt.
6599a03a108cb73064b2d58e57896769.png
Så här sitter jag nu, bloggar och dricker kaffe.

Har haft lite quality-time med m& p. Tog en runda med caben.
Va och handla lite, ekade tomt i mitt kylskåp.
Jag har världens snällaste pappa som bjöd mig på handligen,
kanske för jag påpeka typ x antal gånger att det blir en knaper
sista vecka innan lönen. Jag insisterade men kunde inte gör
så mycket när han drog sitt kort. Tack, föräldrar är  bra att ha ♥

Kvällen är oklar, det bjuds på fest men är jag verkligen så sugen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så trevligt det blev!

2009-05-17 @ 12:02:47
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0