ons-dag.


Jag är kluven, men det var väl inget nytt.
Hade spinningpasset igår, och det är
så sjukt jävla kul. Exakt sånär på ändå
ut i fingertopparna min grej. Jag älskar det.
De är de endorfinerna och adrenalinet från
varje tisdag som håller mig igång. Som sätter
guldkant på min ack så gråa och trista vardag.

Jag har fullständigt fastnat in i mitt nya bok-liv.
När jag var sjuk förra veckan köpte jag tre för fyra
pocketböcker. Har redan läst ut två, och då vill jag
poängtera att jag köpte de på fredagen. Är inne
på min tredje. Och mot min egen vilja måste jag
ändå erkänna att jag gillar det. Att ta steget in i nån
annans värld. Skjuta undan och komma ifrån alla
mina egna vrickade tankar och funderingar.

Ikväll ska jag en svängom till lyckliga sjuan.
Mr tattooist ska fixa till linjer och färg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0