Klarblå himmel.


Solen Skiner!


Dagarna går, veckorna går.
Kan inte fatta att det snart är april!
Kan inte fatta att det snart är maj,
och ett år sen jag flytta från oslo!
Tiden spelar mig spratt.

Kan inte heller förstå att jag inte
bara kan komma över dig.
kan du inte bara försvinna ur
mitt tankesystem. Vill bara
knäppa med fingrarna och
svisch är du borta. Varför är det
inte så lätt?


Kiropraktorn va på jobbet idag,
min rygg är ju inte helt okej alltså.
Jag vet att jag måste anstränga
mig för att den ska bli bra, och
jag borde verilgen. Men i stället
bara skjuter jag det framför mig
och den enda som får lida för det
är jag själv. och lider, det gör jag
verkligen när han trycker på att
alla muskelknutar. Det är ren och
skär smärta kan jag meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0