Gomorgonscones.


Tisdagslyx är scones från espresso house.
Känns lite bättre efter en sån frukost liksom.
Idag har jag vår, i sinnet. Ute är det mulet och
till min fasa snöa det hela kvällen i går.
Tack och lov va det mesta borta i morse.
Tänker härmed dra ett sträck över vintern.
Jag har fått nog, okej jag gick händelserna
i förväg..för nästa helg drar vi ju till sälen.
ett gäng (närmare bestämt 16 st) packar
partybagen för en helg i med röj sälen,
och det lär bli mer än kul. Men efter denna
helg är vintern definitivt över
, iaf för mig.

I går kändes faktiskt kvällen längre än vad
den brukar göra. Smet i väg så jag hann med
det "tidiga" tåget, med det tidiga är jag hemma
kvart i sex. Så tidigt är en definitionsfråga.
Va hos m & p hela kvällen. Hann med en hus-
visning med syrran. Deras familj är ju större
än två så ett hus är tydligen nästa steg.
Sen fick jag hemlagad mat a la pappa.
Det var en mysig kväll, och för en stund kändes
det mesta realtivt bra. Allt är ju som alla vet relativt.

Väcktes mitt i min fina dröm i morse.
Fan, upp och jobba igen då.
Som sagt allt är relativt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0