första blogginlägget på tåget.


Alltså jag va nog datanörd i mitt tidigare liv.
har ju haft lite problem att få igång internet.
har blivit dumförklarad av support på HP,
nån efterbliven norrlänning som hade vaknat på fel sida.
Säger bara In Your Face för jag hade rätt och han hade fel.
efter lite knep och knåp lyckades jag hitta rätt,
och fick in de uppgifter man måste skriva in.
Eftersom jag har ett inbyggt modem och ingen dongel
(Heter det verkligen så?) Och simsalabim nu funkar det!
Cred till mig! Applåder! Tack, tack.

En mysigt erfarenhet att blogga från tåget faktiskt.
Jag vet jag är inte direkt den första, men det är
verkligen så bra. Har man nånting att göra den här
dö-tiden man bara sitter och glor (läs sover) på tåget.
I'm in heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0