Ge mig styrkan.


Att orka denna dag.
Just nu vill jag bara dra.
Är så förbannad på allt faktiskt.
Är då verkligen ingen kontorsråtta.
Det äter upp mig inifrån.

Tog en break på lunchen.
Åt lunch ute, satt och kolla på folk.
Frihet, lugn och ro.
Gick efter lunchen en sväng på stan.
Köpte ett vitt linne på h&m och två sjalar
som jag ska sy ihop till en så den blir
megalång. Mycket fint.
Va in en sväng på El-Giganten.
Hitta en skaplig kamera, till en billig peng.
Säljaren försökte lura på mig en försäkring,
men jag anade oro i vassen. Så la undan
kameran, ska ta vägen förbi när jag slutat.
Då köper jag kameran, utan försäkringen.

Efter lunchen hade jag mer ro i själen.
Men så fort jag var tillbaka kom magonten tillbaka.
Så sjukt mig i huvet innan jag avlider. Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0