Fira Hugo.


m & p kommer snart, vi ska ut till Arnö och Fira Hugo.
Som fyllde 1 i tisdags. Hade planerat att ge ett par
converse. Men självklart va jag ute i sista minut!
Fanns inte rätt stl i den färgen jag ville ha!
Så det får bli ett senare köp, är ju faktiskt gudmor
så kan ju ge saker när jag vill :)
Blev ett par shorts och en linnebody med barbapappa.
Skulle ju egentligen hunnit ta ett kort, men har ju slagit
in det så fint nu. Så det blir inget.

Pang-lunch idag! Korv med bröd!
Men 95% köttmängd och fullkornsbröd. Såklart.
Skippa ketchupen, blev endast stark, grovkornig senap.
It's the shit! Nu rullar jag fram, strategi det där med
att äta precis innan man ska iväg på födelsedagskalas
.
Nu kommer jag inte orka (lika mycket) fika.
Det är ju stenhård träning som gäller nu,
då tänker jag minsann inte förstöra allt med
fika! Nää där går gränsen!

Nu måste jag rusa, m & p ska hämta upp mig
vid City grillen om 5. Vill ju inte att det ska behöva vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0