Söndag 090705.


Vaknade trött, va seg ända fram till fyra.
Mötte upp Miranda som jobbat, tog en kaffe.

Sen knata jag hem till m & p för grill med familjen.
Hugo höll låda, sprang runt som ett yrväder och hade
allas uppmärksamhet konstant. Gott med maten
serverad och knyckte med mig en matlåda hem.
Syrran va hemma hos mig och tog med lite kläder,
tjänar lite på att göra mig av med kläder jag inte använder :)
Känns bra i fickan, kan behövas när jag flyttar.

Om fem dagar får jag träffa Daniel! :)
Ja, jag längtar så jag spricker.
Det är inte kul när ens kille är så långt bort.
Ska bli så underbart att få träffa honom varje dag
sen när vi flyttat. Det är helt galet att vi ska bli sambo.
Det går fort i svängarna, jag gillar't!

Nu borde jag sova, jobb igen i morgon.
Något jag verkligen inte alls ser fram emot.
Men bara tre veckor kvar jenny, tre veckor.
Sen behöver jag aldrig mer sätta min fot där.
Jag hoppas de hittar nån som passar för jobbet.
För det är faktiskt ett väldigt bra jobb, bara det att
det inte är något för mig. Jag är helt lost där.

Skulle ju ha städat idag, men har varken haft ork eller lust.
Tiden har funnits, definitivt. Men vafan de ska jag ju ändå
hyra den omöblerad så va gör det om den inte är tipp topp.
De får helt enkelt ta det som det är. Håller ju faktiskt på att flytta.
Snart iallafall, håller på att rensa ut allt som jag inte ska ha med.


Nu måste jag verkligen sova. Sov jenny, sov!
Gonatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0