Om man somnar i rulltrappan...


...då är man rätt trött.

Äntligen Fredag!
Det är faktiskt inte vilken fredag som helst heller.
Ikväll tar jag och Rebecca bilen till Norrköping,
för att hämta upp en viss efterlängtad kille :)

Ska bara beta av en arbetsdag först.
Har ärenden att uträtta idag.
Växla pengar, hitta pengar bara sådär! Lycka!
Ska en sväng förbi bolaget, fixa alkoholen till helgen.
Sen ska jag göra ett pitch-stop på stockhome,
va nämligen där en sväng i går. Mest bara för
att kika. Tycker om att kolla runt i sådana
trevliga affärer. Stockhome och Lagehaus är favourites.
Till min förtjusning hitta jag t-shirt pennor! Och som jag letat!
Mest på nätet visserligen, men yes! Här ska donas!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om jag hade vetat så hade jag naturligtvis berättat att jag har textilpennor :-)

2009-07-10 @ 09:56:26
URL: http://rebla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kan ju inte mena att du INTE försov dig i morse? Bravur!

2009-07-10 @ 12:59:53
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0