Magiskt.


Det är vad det är, magi.
Totalt lyckorus!

Tåget går 17.09, bagaget ligger och
väntar i en förvaringsbox på centralen.
Ska hinna med att köpa mat och
eventuellt en tidning till tågresan.
Det är man värd när man ska åka
så långt som från sthlm-gbg.

Sista dagen har varit precis som en
sista dag inte ska vara. Löjlig lugn.
Vill ju bara att den ska gå fort, fort, fort!
Men nu är sluten nära!

Jag längtar till Oslo, känslan man har när
man är i Oslo. Människorna, alla fik och
uteställen. Jag tycker om att gå på gatorna
i Oslo. Håller mig däremot borta från skippergate(?)
Ändrar: Tycker om att strosa på gatorna i Oslo.

Nu ska jag fixa allt det sista sen får jag snart dra härifrån!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0