Jag har syndat.



Denna, men med knappar och lite annan form. Korsade band i ryggen.
Skulle bara kika inom Urban Outfitters för jag va tvungen att få luft,
komma bort från jobbet. Så hitta jag denna skönhet, sista klänningen.
På rea!
Har tittat på den innan, med 799:- är inte ok för en klänning.
Där säger tillochmed jag nej. Nu var den sänkt, 2 gånger.
Till 499:- så va tvungen att prova och verkligen tänka efter.
Väl i provhytten fanns det ingen återvändo.
Den satt som en smäck.
Så bestämde mig för att det skulle få följa med hem.
Tjejen vid kassan pratade på och sa att den va så fin,
en riktig färgklick. Jag nickade leende.
Så sa, och billig är den också.
Nja tänkte jag men sa ja det är den.
299:- Tack.
Come again!
Gah, vilket kap!
Jag är löjligt nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0