Det åskade och himlen öppnade sig.


Igår var en grå dag, hela kvällen åskade det och regnet öste verkligen ner.
Vi gick och handla på A-Food (asiatisk affär). Följde med onyttigheter också,
som vi givetvis högg in på direkt när vi kommit hem. Var vi hungriga sen? Nej.

Nu är Daniel på jobb, jag vakna för en stund sen och ska snart äta frukost.
Ikväll åker han bort, ska på en spelning i Stockholm. Så han är borta hela helgen.
Men jag hänger inte läpp för det (även fast jag kommer sakna honom).
Ikväll blir det öl och i morgon blir det utflyttningsfest.

Hade pepptalk med Rebecca i går, ska ge jobbsökandet en vecka till.
Sen måste jag nog mot min egen vilja ringa bemanningsföretagen och tjata.
Men jag vill ju egentligen inte det, vill inte hamna på nåt random ställe
som de fixar åt mig. Vill liksom inte fastna i bemannings-träsket.
Det är ju så lätt när de serverar jobb åt en. När man inte behöver
anstränga sig. Men det är ju inte det jag vill, egentligen liksom.
Skulle bli så besviken på mig själv om jag nöjde mig.

Sen kom vi också fram till att jag inte ska binda upp mig nåt gym,
det vore så dumt eftersom när jag börjar jobba på nåt så kommer
jag ju få träna där. Så det blir löpträning framöver, mina stackars
små muskler får vänta. Hoppas bara ryggen pallar det.

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0