svineri.


Man tror att man känner nån och så smack!
En käftsmäll med sanningen.

Ångest inför jobb i morgon.
tillbaka in i hamsterhjulet.
denna gråa, gråa bubbla.
Tycker det är dags att den blir rosa.
upp i ottan, deg på tåget - jobba - tåg,
hemma för sent för mitt eget bästa.
alltså, less på att va bitter.
Men svårt att inte va det.

Det här med att träffa alla man känner.
Det är ju hur trevligt som helst.
men denna ständiga fråga om vad man ska göra,
och vad man har gjort. varför?
Javisst, ett samtalsämne.
Men tycker det är sjukt jobbigt,
för jag vet inte vad jag vill, jag vet inte
vad jag ska göra. Det är liksom ännu en in your face.
Såg Australia på bio i går med Sandra och Rebecca.
Sjukt bra film, helt klart värd att se.
Men en replik kunde de ha skippat.
Utan kärlek i ditt hjärta har du ingenting.
ingenting.
Jaha, tack för den.
Nu känns det mycket bättre.








btw.
Kan inte fatta att jag hade dåligt samvete.
Du är typ smutsen under mina skor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0