Sprojlans splitterny tv.


Min fina nya tv sitter uppsatt på väggen i mitt vardagsrum.
Invigning med Björn Gustavsson Ett Livsverk
Han är klockrent, helt klart. Men det var inget nytt material.
Hade liksom redan sett allt, så visst den är sjukt bra men
no surprises liksom.

Fredagen gick Vi till Fika och åt god mat,
drack vin och snacka skit.
Mycket trevlig kväll.

Lördagen blev det norrköping med m & p.
Mysigt att umgås med föräldrarna.
På kvällen träffa jag Carran ♥
Började hos mig, sen vidare till fika
och avslutade på tellus, med mina dancing shoes.
Sjukt trevlig kväll.

Helgern går så fort, hinner inte med.
Känns som det är måndag och fredag
hela tiden. Alla dagar där emellen liksom bara försvinner.
Hinner inte stanna upp, andas och tänka efter.
Allt går som på räls.
Don't feel like joining the train.
Hur hoppar jag av?










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0