A lot like love.


Ashton Kutcher och Amanda Peet på fyran igår.
Vilket kärleksdravel. Men man kan ju inte rå för
att det drar i smilbanden. Somna alldeles för sent.
Dels för jag var tvungen att se klart filmen, hade ju
börjat..kan ju inte sluta innan jag sett sluten.
Sen för att det snurrar i min skalle. Kan inte få ordning
på mina tankar och känslor. Ett stort förvirrat virr varr.

Helt sinnessjukt trött i dag. Tyckte så synd om mig själv,
så stanna på espresso house och köpte mig en mocca latte
och en scones. Det var gott. Så nu när jag plåstrat såren får
jag inte tycka mer synd om mig själv, idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen kan inte du heller sova nu..I feel ya.

2009-01-13 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0