Söndagsmarknad på Blå.


Är mycket piggar idag, så det blev en liten utflykt till Blå
med Carro (som jag bor med) och hennes vänner.
Först sushi på East, sen marknaden på Blå.
Som är varje söndag mellan 12 och 17.
Rebecca, hit ska vi gå när ni kommer och hälsar på.
Du kommer älska det.
Blev förälskad i den blå väskan som jag tvinga Carro posa med.
Men inget jobb = inga spenderarbyxor.


Nu är jag trött, och längtar tills ikväll när Daniel kommer hem igen.
Han kommer sent, men jag har ju sovmorgon så det gör inget.
Ska fixa lite med bilder från helgen, sen sätta på en film och dricka kaffe.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

AAHH!! Jag.Måste.Dit!

2009-08-02 @ 21:30:32
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0